SET JELITA (testimoni)

Nama : Hamidah Bte Abdul Jali
Masalah : Haid tidak teratur, senggugut dan berat badan.
Produk : Red Guara, Bidadari dan Q-She.

Dulu saya mengalami masalah seperti kitaran haid tidak teratur, senggugut dan potongan badan yang tidak menarik. Setelah saya mengamal Red Guara, Bidadari Q-She, tida masalah lagi. Bentuk badan saya juga bertambah menarik dengan penurunan sebanyak 11kg. Terima kasih DCL.

**********************************************************************************

Nama : Azizah bt Haji Mohd Tap
Masalah : Kulit kusam, haid tidak teratur dan mudah letih.
Produk : Bidadari, Amazing dan Nuage.

Setelah saya mencuba produk seperti Bidadari, Amazing dan Nuage, masalah saya seperti kitaran haid yang tidak teratur, kulit kusam dan tidak bermaya ketika kerja dapat diatasi dengan baik. Saya amat gembira dengan perubahan yang berlaku. Kini saya mengamalkan produk-produk DCL secara berterusan.

***********************************************************************************

Nama : Roliah Bt Marto
Masalah : Obsesi / Obesiti
Produk : Bidadari.

Kecantikan luaran dan dalaman adalah satu keperluan penting untuk seseorang yang bergelar wanita. Pertama kali diperkenalkan dengan DCL. Saya menggunakan produk Bidadari. 10 hari penggunaan produk ini saya dapat rasakan kelainan, tubuh cergas semasa bekerja. Suami saya juga memberi pujian kerana membuatkannya bahagia.

*********************************************************************************

Nama : Wan Suriman
Produk : Q-She

Saya telah mencuba produk Q-She dalam beberapa bulan dan impak serta kesannya amat mengagumkan, Kulit saya bertambah licin dan gebu. Bentuk badan juga semakin menarik. Terima kasih DCL.

********************************************************************************


Nama : Norhazura bte Amin
Masalah : Bengkak (akibat kemalangan).
Produk : Red Guara, Nu-Age & Bidadari

Akibat kemalangan, tulang ibu jari kakai saya retak, dan kaki saya membengkak. Diperkenalkan dengan DCL, saya memcuba Red Guara, Nu-Age dan Bidadari. 3 minggu (1 kotak Nu-Age) bengkak di kaki mulai surut dan saya boleh berjalan seperti biasa. Kulit saya bertambah halus dan badan terasa segar.

*******************************************************************************

Nama : Noorhayati
Msalah : Keputihan yang seriu, kurang tenaga dan beremosi.
Produk : Bidadari, Q-She dan Nuage.

Keputihan yang saya alami agak serius membuatkan saya sukar untuk menjalani kehidupan biasa. Mudah beremosi dan kurang tenaga untuk melakukan kerja-kerja seharian. Setelah saya menganbil produk Bidadari, Q-She dan Nuage, penyakit yang dialami kini dapat diatasi. Semakin hari semakin saya rasakan perubahannya. Terima kasih DCL.

*******************************************************************************
 

©2009 DCL | by TNB